fbpx

Demtaş ile taşımacılık firmaları

Her evden eve taşımacılık firması yöneticisi aynı vakitte pazarlama işinde çalışmaktadır. Pazarlama son yüzyılda hem Türkiye’de hem de az ilerlemiş, çok ilerlemiş fark etmez, bütün dünyada üstünde en çok tetkik oluşturulan alanların başında gelmektedir. Pazarlama mesleği bütün iş kollarında varlığını devam ettiren ve en çok istihdam yapan meslek olmaya da devam etmektedir. Bu makale ile pazarlamanın yararlarını anlatmayı amaçlamadığım amacıyla asıl soruna geçiyorum.

Taşımacılık firması

Her meslekte ve iş kolunda bulunduğu gibi pazarlamanın da kendisine özgü yöntemleri vardır. Bu yöntemler oluşturulan pazarlama faaliyetinin daha verimli olmasını başka bir ifade ile daha çok kazanç ile sonuçlanmasına hizmet etmektedir. Son vakitlerde okuduğum bir kitap gerçekte hepimizin pazarlama işinde bulunduğunu iddia ediyordu. Örneğin çocuğumuzu yeterli bir motivasyon ile ödev yapmaya ikna etmek bize kısa vadede bir para kazandırmasa da bal gibi bir pazarlama faaliyetidir. Deniliyordu. Bu yaklaşım bana saçma gibi gelmedi.

Taşıma firmaları

Şimdi yeteneğimin elverdiği ölçüde kolay bir dil ile hangi davranışlarımızın pazarlamada yararlı olacağını hangilerinin ise işimize zarar vereceğini anlatmaya çalışacağım. Elbette ben bu makale ile pazarlama bölümünde Noel Ödülü almayı planlamıyorum. Hem de bu dalda mükafat de yok zaten… Mutlaka makalede eksik bıraktığım konular olacaktır. Nitekim her şeyi bu makalede tamamlarsak sonra ne yazarız? Değil mi? Sonrası amacıyla de biraz iş kalsın istiyorum. Bu makaleden yalnızca evden eve taşımacılık ile uğraşanlar değil pazarlamayı meslek edinmiş herkes yararlanabilir. Sonuçta iş kolu ne olursa olsun; pazarlama demek hedefinizdeki bireyin sizin dilediğiniz yönde bir ismim atmaya ikna edilmesidir.


0 yorum

Bir Cevap Yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Devamını oku:
Perde Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Hayallerinizde olan şahane evinizin renklerini, stilini, mobilyalarını ve hem de aksesuarlarını her ne kadar en ince ayrıntısına kadar düşünürseniz düşünün,...

Kapat